fbp fbp
Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę się zarejestrować żeby dokonać zakupu w Państwa sklepie internetowym?

W naszym sklepie internetowym można dokonać zakupu na dwa sposoby – po rejestracji/zalogowaniu oraz przez tzw. szybkie zakupy. Druga opcja nie wymaga zakładania konta w naszym sklepie, a jedynie jednorazowego podania danych, niezbędnych do realizacji danego zamówienia. Należy jednak pamiętać, że dokonując szybkiego zakupu klient nie dostaje punktów w ramach Programu Punkt oraz nie ma wglądu w realizację swojego zamówienia poprzez panel klienta.

Co zyskuję zakładając konto w Państwa sklepie?

Rejestracja w naszym sklepie wiąże się z realnymi korzyściami dla klienta. Jako zarejestrowany klient za każdy zakup dostajesz punkty (1pkt=1zł) do wykorzystania przy następnych zakupach. Ponadto, przy kolejnych zakupach nie musisz ponownie wypełniać danych potrzebnych do realizacji zamówienia
(ale możesz je w każdej chwili edytować). Jako zarejestrowany klient masz bezpośredni wgląd w historię zamówień i kontrolować ich status.

Jestem zarejestrowanym klientem i nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?

Jeszcze raz dokładnie wpisz swój login (loginem jest adres e-mail) i hasło; upewnij się, że nie masz włączonego klawisza caps lock. Jeżeli nadal nie możesz się zalogować, skorzystaj z opcji "przypomnij hasło" dostępnej w okienku logowania. Zostaniesz poproszony o wpisanie adresu e-mail, na który zostanie wysłane wygenerowane przez system hasło. Po zalogowaniu na swoje konto możesz zmienić to hasło na nowe.

Co to jest Program Punkt?

Program Punkt to system bonusowy, obowiązujący w naszych sklepach internetowych. Będąc zarejestrowanym klientem, za każdy zakupiony w jednym z naszych sklepów internetowych produkt otrzymasz punkty do wykorzystania przy następnych zakupach. Każdy produkt na stronie ma przypisaną konkretną liczbę punktów, które po zakupie „wskoczą” na Twoje konto. Jeden punkt odpowiada 1 zł. Więcej o Programie Punkt dowiesz się tutaj.

Czy mogę edytować swoje dane podane podczas rejestracji albo zupełnie usunąć swoje konto?

Tak, w każdej chwili możesz edytować swoje dane widoczne w panelu klienta. Wystarczy się zalogować, wejść na "Moje konto", edytować dane i kliknąć "zapisz". Dane zostaną od razu zmienione.

Chciałbym zamówić produkt i przymierzyć go w domu, czy jest taka możliwość?

Jeżeli chcesz się przekonać się czy dany produkt z naszego sklepu będzie Ci pasował, po prostu go kup – będziesz mógł odstąpić od umowy sprzedaży 30 
dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru, bez podania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu lub wypełnienia formularza zwrotu http://www.snowshop.pl/zwroty.

Czy wszystkie produkty oferowane na Państwa stronie są dostępne od ręki?

Informacja o dostępność jest podana przy każdym produkcie. Większość produktów oferowanych na naszej stronie jest dostępne od ręki, co oznacza, że zostaną do Ciebie wysłane w ciągu 24h (dni robocze) – przy takich produktach znajduje się informacja o dostępnych rozmiarach oraz nazwa magazynu, z którego można ewentualnie odebrać dany produkt osobiście (Warszawa, Gdynia lub Chałupy). Niektóre produkty są dostępne na zamówienie – przy tych produktach znajduje się podany jest okres oczekiwania na wysyłkę – np. "4-6 dni".

Ile trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia to 24h (dni robocze) dla produktów dostępnych od ręki lub inny okres określony na stronie przy produktach dostępnych na zamówienie (dni robocze). Czas realizacji zamówienia to czas, którego potrzebujemy na wysłanie Ci paczki. Prędkość dostarczenia paczki zależy od formy dostawy, którą wybierzesz.

Czy kupując w sklepie internetowym dostanę jakiś dokument zakupu?


Wraz z każdym zakupionym u nas produktem otrzymasz paragon lub fakturę VAT – są one podstawą do ewentualnych zwrotów lub reklamacji.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

W naszym sklepie internetowym zamówienia składa się przez stronę. Jeżeli jednak masz problem ze złożeniem zamówienia, służymy Ci pomocą – telefoniczne lub mailowo.

Pomyliłem się przy zakupie, czy mogę anulować zamówienie?

Jeżeli pomyliłeś się przy zakupie i np. zamówiłeś nie ten towar, który planowałeś, lub zbyt dużą ilość produktów, niezwłocznie zgłoś nam pomyłkę – najlepiej mailowo. Jeżeli towar nie został jeszcze wysłany, anulujemy Twoje zamówienie. Zawsze możesz też zwrócić dany towar, który nie odpowiada Twoim oczekiwaniom – masz na to 30 dni. 
Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu lub wypełnienie formularzu zwrotu

http://www.snowshop.pl/zwroty

Skąd mam wiedzieć na jakim etapie jest moje zamówienie?

O kolejnych etapach realizacji Twojego zamówienia poinformujemy Cię mailowo. Zarejestrowani klienci mają dodatkowo możliwość śledzenia swojego zamówienia poprzez panel klienta ("Moje konto").

Czy mają Państwo również sklep stacjonarny?

Tak, prowadzimy sklep stacjonarny w Warszawie przy ul. Ostrobramskiej 38B oraz w Gdyni przy ul. Chwaszczyńskiej 68, a od czerwca do września również sklep sezonowy w Chałupach przy ul. Kaperskiej 4.

Jak szybko dostanę paczkę?

My wysyłamy paczkę w ciągu 24h lub w innym czasie, określonym przy danym produkcie. To, jak szybko dostaniesz paczkę, zależy od formy dostawy, którą wybrałeś. Orientacyjny czas oczekiwania na przesyłkę to 24h dla Firmy UPS i dwa dni dla Poczty Polskiej (przesyłka priorytetowa).

Czy jeżeli zamówię dwa albo więcej produktów to za wysyłkę zapłacę tylko raz?

Bez względu na ilość zamówionych przez Ciebie jednorazowo produktów, zapłacisz tylko za jedną (droższą) wysyłkę. Jeżeli dokonałeś w krótkim czasie kilku osobnych transakcji, poinformuj nas o tym mailowo – jeżeli towar nie został jeszcze wysłany, powiążemy Twoje transakcje i za wysyłkę zapłacisz tylko raz.

Ile kosztuje przesyłka?

Koszt wysyłki jest uzależniony od gabarytów danego produktu i od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Informacja o kosztach wysyłki jest podana na stronie przy każdym produkcie. Uwaga! Przy zakupie powyżej 250 zł, przesyłka GRATIS!

Jak wysyłają Państwo towar?


Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej UPS, w zależności od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Wszystkie wysyłane przez nas produkty są dokładnie zapakowane w kopertę bąbelkową lub kartonowe pudełko owinięte folią stretch. Do paczki dołączamy dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT).

Czy mogę zamówić paczkę na inny adres niż podany w czasie rejestracji?

Podczas rejestracji zostaniesz poproszony o podanie danych osobowych oraz adresu wysyłki. Dane te możesz w każdej chwili edytować logując się na swoje konto. Również w koszyku podczas dokonywania zakupu możesz edytować adres wysyłki i towar zostanie wysłany na nowy adres.

Czy mogę umówić się z kurierem w domu na konkretną godzinę?

Firmy kurierskie nie umożliwiają umawiania się z kurierem na konkretną godzinę. Zazwyczaj kurierzy dostarczają paczki w dni robocze w godzinach 8-17. Kurier posiada Twój numer telefonu podany podczas rejestracji i może (ale nie musi) się z Tobą skontaktować przed dostarczeniem paczki.

Co się stanie jeżeli kurier nie zastanie mnie w domu?

Kurier UPS ma przy sobie numer telefonu, który podałeś podczas rejestracji. Jeżeli kurier nie zastanie Cię w domu, skontaktuje się z Tobą telefonicznie i ustali w Tobą inną datę/godzinę dostarczenia paczki lub poinformuje Cię, gdzie możesz odebrać paczkę. Jeżeli kurier z jakiejś przyczyny się z Tobą nie skontaktował, zadzwoń do Firmy kurierskiej i dowiedz się gdzie jest Twoja paczka. Kurierzy Poczty Polskiej zostawiają w skrzynce awizo – następnego dnia należy odebrać paczkę w swoim urzędzie pocztowym.

Co się dzieje jeżeli zamówiony towar został uszkodzony w transporcie?

Wysyłane przez nas produkty są dokładnie zabezpieczane, jednak warto zawsze sprawdzić stan paczki w obecności kuriera lub pracownika Poczty. Uszkodzone opakowanie może sugerować uszkodzenie przesyłki w transporcie. W przypadku ewentualnych uszkodzeń kurier spisze odpowiedni protokół szkody i usługa będzie reklamowana.

Paczka długo nie przychodzi, co mam zrobić?

Jeżeli zamówiony przez Ciebie towar długo nie przychodzi, upewnij się czy dokonałeś opłaty za towar
i przesyłkę i otrzymałeś od nas mailem potwierdzenie wysłania paczki. W wysłanym przez nas mailu znajdziesz numer przesyłki/listu przewozowego. Jeżeli paczka długo nie przychodzi, należy szukać jej po tym numerze u operatora pocztowego – w przypadku Kuriera UPS można śledzić swoją przesyłkę na TEJ stronie lub zadzwonić do działu obsługi klienta UPS (22 534-00-00), a w przypadku Poczty Polskiej zgłosić się do swojego urzędu pocztowego.

Czy mogę odebrać gdzieś towar osobiście?

Towar można odebrać osobiście w naszych sklepach stacjonarnych w Warszawie i w Gdyni, a w sezonie letnim również
w naszym sklepie sezonowym w Chałupach. Przed odbiorem upewnij się czy dany towar jest dostępny od ręki i w którym magazynie/sklepie się znajduje – informacje te podane są przy produktach.

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy zrobione w Państwa sklepie internetowym?

W naszym sklepie masz do wyboru kilka form płatności – przedpłata przelewem na konto, przelewem lub kartą kredytową poprzez szybkie płatności PayU, gotówką za pobraniem, oraz płatność w ratach za pośrednictwem firmy Santander Bank e-raty. Wyboru płatności dokonujesz w koszyku w procesie składania zamówienia.

Czy jest możliwość zapłacenia za zakupy w ratach?

Tak, istnieje możliwość płatności ratalnej za pośrednictwem firmy Santander.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT? Jak podać dane do faktury?

Aby otrzymać fakturę VAT wystarczy zaznaczyć taką opcję w koszyku w procesie składania zamówienia
i wpisać dane do faktury w odpowiednie pola. Faktura zostanie dołączona do paczki.

Czy ceny podane na Państwa stronie są aktualne i ostateczne? Czy są to ceny brutto?

Wszystkie ceny podane w naszym sklepie zawierają podatek VAT (są cenami brutto). Ceny podane na stronie są możliwe do weryfikacji za pośrednictwem Zawodowego Reduktora Cenowego, naszego autorskiego programu zniżkowego. Ponadto w każdej chwili możesz otrzymać Kartę Stałego Klienta. Pamiętaj też, że za każdy zakup otrzymujesz dodatkowo punkty do wykorzystania przy kolejnych zakupach. Kiedy uzbierasz odpowiednią ilość punktów może się okazać, że kolejny produkt kupisz nawet za darmo. O specjalnych obniżkach i promocjach możesz się dowiedzieć za pośrednictwem naszego newslettera.

Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówiony towar jeżeli nie będzie pasował lub mi się nie spodoba?

Masz możliwość odstąpienia od umowy lub wymiany towaru na inny (towar/model/rozmiar/kolor) w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.  Przy procesie zwrotu/wymiany prosimy o dostarczenie dokumentu zakupu (paragonu lub Faktury VAT). Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu lub wypełnienie formularzu zwrotu

http://www.snowshop.pl/zwroty

Co mam dołączyć do odsyłanego produktu?

W przypadku zwrotu/wymiany lub reklamacji prosimy o dołączenie do paczki dokumentu zakupu (paragonu lub faktury VAT). Do odsyłanego produkty należy też dołączyć "Formularz zwrotu/wymiany towaru lub reklamacji" lub odręczną notatkę z informacją o chęci zwrotu lub wymiany, numerem konta, a w przypadku wymiany, również z dokładną nazwą produktu na wymianę. 

Czy na produkty oferowane na Państwa stronie obowiązuje gwarancja?

Na wszystkie towary fabrycznie nowe oferowane w naszym sklepie obowiązują 2 lata gwarancji. Podstawą gwarancji jest dokument zakupu (paragon lub Faktura VAT), dlatego warto go zachować lub skserować.

Nie otrzymałem karty gwarancyjnej produktu, czy to znaczy, że produkt nie ma gwarancji?

Wszystkie fabrycznie nowe produkty oferowane w naszym sklepie są oryginalne i pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów, i jako takie podlegają gwarancji. Podstawą gwarancji jest dokument zakupu (paragon lub faktura VAT), dlatego warto go zachować lub skserować. 

Co mam dołączyć do odsyłanego produktu?

W przypadku zwrotu/wymiany lub reklamacji prosimy o dołączenie do paczki dokumentu zakupu (paragonu lub faktury VAT). Do odsyłanyego towaru w przypadku zwrotu/wymiany prosimy o dołączenie,  metek i oryginalnego opakowania oraz o dokładnie zabezpieczonie i zapakowanie.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Nagłówek

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij