Reklamacje


Reklamacje rozpatrywane są w kolejności zgłaszania. Procedura ta może potrwać do 14 dni od momentu dostarczenia produktu do naszego dział reklamacji.

Reklamowany towar odeślij wraz z dowodem zakupu (oryginał lub skan) na adres:

Suerte Group Sp. z o.o. - DZIAŁ REKLAMACJI
ul. Ostrobramska 38b
04-193 Warszawa

Lub dostarcz go osobiście do naszego salonu stacjonarnego: Warszawa, ul. Ostrobramska 38b

Masz pytania? Zadzwoń do nas (aktualne godziny pracy):
690 533 298
lub napisz na adres:
reklamacje@suertegroup.pl

˄

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Nagłówek

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij